środa, 16 lipca 2014

" Country Picnic by Arte Aria Artesania"


Pewna Mała Ślicznotka obchodziła swoje drugie urodziny, a ja jako matka chrzestna tej cudnej dziewuszki, miałam ogromny problem co jej  sprezentować - no bo kołyskę już ma i lalkę ma... W końcu pomyślałam, że właściwie to może ma już przesyt tych moich "tworów"??? W sklepach jakoś nic mi nie podchodziło na prezent dla dwulatki...pomyślałam - może ubranko!!! - ale dzieci nie cieszą się z odzieży  (przynajmniej takie małe) tylko z zabawki... kompletnie nic mi nie przychodziło do głowy. Przypadkiem weszłam do Ikea i zobaczyłam zestaw talerzyków,filiżanek i kubeczków w cudownych pastelowych kolorkach jakie lubię. Dalej zadziałała już moja wyobraźnia :) Był jeszcze problem z koszykiem piknikowym - wszystkie które oglądałam były za duże dla takiej małej osóbki...no ale i na to znalazła się rada :) Tak powstał zestaw piknikowy dla dziewczynki. 

W skład zestawu wchodziły:

Wózek piknikowy - jaśniutko różowy " Country Picnic by Arte Aria"
Kocyk piknikowy dwustronny by Arte Aria
Koszyk piknikowy filcowy- szary by Arte Aria
Fartuszek piknikowy by Arte Aria
4 serwetki z obrączkami by Arte Aria

Babeczki na paterce i zestaw filiżanek - IKEA -która podziałała inspirująco.

W niedzielne popołudnie było cudne słoneczko i czas piknikowania się zaczął.  

Najfajniejsze podziękowanie dla mnie było jak usłyszałam słodki głosik " źaplasiam  na helbatke " :)

I ja też Was Wszystkich Zapraszam












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz